Časté otázky

Informace o zasílání zboží

Expedujeme pouze Českou poštou, ale nebojte,
co nevidět zřídíme zasílání s pomocí některých dalších kurýrů.

Jaké jsou možnosti zasílání balíků?

K expedici balíků využíváme zatím pouze služby České pošty. Na výběr jsou čtyři možnosti: 1) Osobní doručení; kontaktujeme Vás a domluvíme předání či vyzvednutí, nejčastěji v Jablonci nad Nisou a okolí. 2) Balík na poštu; svou zásilku budete mít k vyzvednutí na poště. 3) Balík do ruky; Pracovník pošty se Vás pokusí osobně kontaktovat, pokud budete doma, Vy dáte podpis, on balík. 4) Balík EMS; jde o expresní službu, nejrychlejší od ČP. Dodání do druhého dne do 14 hodin od podání.

Jak dlouho budu čekat na svůj balíček?

Vždy různou dobu, v závislosti na zvoleném způsobu doručení. Při osobním převzetí to záleží hlavně na Vás (a na nás, jak nás zastihnete), Balík na poštu a balík do ruky jsou služby, kdy se doba doručení mění v závislosti na vytížení ČP, zpravidla máte balík 3.-4. den od podání, někdy dříve. EMS (čili expres balík) je záruka včasného doručení, vždy do druhého dne do 14 hodin od podání.

Zasíláte do zahraničí? Jak?

Zasíláme. Pro zatím jsme začali zasílat na Slovensko a do Německa. Vždy jde o předání balíku České poště – ta se postará o to, aby balíček dle svých podmínek a předpisů doručili na hranice. Tam již balík přebírá státní poštovní služba daného státu a nakládá s ním dle svých zásad a předpisů. Zaslání na Slovensko i do Německa trvá vždy více dnů, ne-li týdnů. Zásilku můžeme stopovat pouze na hranice, pak již naše kontrola končí a je třeba se obrátit na pracovníky pošty v zahraničí. Na Slovensko zasíláme „Cenný balík – prioritné“ za 300 Kč a do Německa buď „Das Wertvoll Paket – Ökonomisch (Cenný balík – ekonomický)“ za 690 Kč anebo „Das Wertvoll Paket – Priorität (Cenný balík – prioritní)“ za 705 Kč.

Jaké jsou možnosti při zasílání vícero položek?

Při zasílání vícero položek se samozřejmě budeme snažit, aby bylo zaslání finálního balíku co nejlevnější. Pokud oželíte, že každý Binder nebude mít svou vlastní krabičku, můžeme do krabice vložit až dva Bindery. Krabice pak zafixujeme k sobě pomocí strečové fólie a zasíláme dle nabídky pro zasílání balíků.

Informace o platbách

Jaké platební metody jsou dostupné?

Přes náš eshop je možné platit zatím pouze převodem na účet. Jako další v nejbližší době zajistíme platbu kartou. Pokud jde o náš stánkový prodej, přijímáme platbu v hotovosti a také platbu kartou. K tomu využíváme regionální služby Malá Pokladna a Trisbee.

Je nakupování online bezpečné?

V dnešní době již není online nakupování ničím vysoce rizikovým. Je samozřejmě nutné znát dobře informace o prodejci. Tyto informace naleznete na stránce Kontakt. Nejbezpečnějí je provádět platbu převodem na účet, kdy transakci máte pod kontrolou Vy.

Objednávky a vracení zboží

Jak vytvořím objednávku?

K vytvoření objednávky je potřeba přejít na stránku produktu, například zde. Následně vyberete vhodnou velikost výrobku (či barvu, pokud lze) a přidáte do košíku žádoucí počet kusů. Postupujete v platebním procesu do košíku tlačítkem Zobrazit košík. Vždy překonstrolujte počet položek ve Vašem košíku. Pokud cena v objednávce neodpovídá ceně položek v košíku, je třeba kliknout na tlačítko „aktualizovat košík“. K vyplnění Vašich osobních údajů je třeba stisknout tlačítko „Přejít k pokladně“. Pokladna: zde zadejte potřebné údaje nutné k uskutečnění objednávky. Nezapomeňte změnit způsob dopravy v pravé (šedé) části stránky. Platba bankovním převodem je již přednastavena, můžete pokračovat kliknutím na tlačítko „Přečetl/a jsem si Obchodní podmínky a souhlasím s nimi. *“, poté klikněte na „Objednat“. Po úspěšném odeslání objednávky se automaticky dostanete na stránku s nápisem „Děkujeme. Vaše objednávka byla přijata.“ Informace nutné k provedení platby se zobrazí níže. Bude Vám také zaslán mail s potřebnými platebními údaji.

Musím mít zřízený účet, abych mohl vytvořit objednávku?

Nemusíte. Objednávku můžete vytvořit i bez něj. V současné době není vytváření účtů na našem eshopu povoleno.

Koho mám kontaktovat, když mám nějaké otázky?

V případě jakýchkoli dotazů prosím využijte emailovou adresu maska@maskgear.cz nebo formulář na stránce Kontakt.

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?

Ke změně či zrušení je nutné nás kontaktovat. Využijte prosím emailovou adresu maska@maskgear.cz nebo formulář na stránce Kontakt. Rádi Vám pomůžeme.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po našem předání zásilky České poště Vám bude automaticky doručena sms zpráva s informacemi o balíku. V této zprávě naleznete i „číslo zásilky“, které je možné vložit na tuto stránku a zjistit tak aktuální stav, ve kterém se zásilka právě nachází. Pokud Vám sms zpráva nebyla doručena, nebojte, po odeslání zásilky vždy zákazníkům zasíláme emailem zprávu, ve které rovněž najdete odkaz na sledování a číslo balíku.

Mohu vrátit zakoupené zboží?

Do dvou týdnů od zakoupení lze nepoužité zboží zaslat zpět. Není třeba použít původní obal, stačí zboží zabalit tak, aby se k nám dostalo zpět čisté a neponičené. Pokud ale máte k dispozici čistý a neponičený původní obal (kartonovou krabici), prosím pošlete zboží v ní. Ke zpětnému zaslání prosím použijte adresu J.K.Tyla 146/3, 466 05, Jablonec nad Nisou. Prosíme o zaslání zboží Českou poštou jako BALÍK NA POŠTU.